Seo Teknikleri #3 : Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimelerin Tespiti

Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimelerin Tespiti
Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimelerin Tespiti

Google araçlarını kullanan tüm webmasterların çok iyi bildiği gibi, uzun kuyruklu anahtar kelimelerin tespit edilmesi pek de kolay bir iş değildir. Zaten uzun kuyruklu anahtar kelimeleri de içine alan ve uzun vadeli başarı vaat eden bir SEO çalışması yapmanın en zor yanı; tüm bu uzun kelime öbeklerinden oluşan terimlerin tespit edilmesidir. Ancak Google’ın yeni algoritmasıyla birlikte kullanıcılara daha tutarlı sonuçlara ulaşmak için daha kompleks arama terimleri kullanmayı önermesi, gün geçtikçe bu pek fazla önemsenmeyen uzun kelime öbeklerinin SEO açısından sahip olduğu önemin artacağını gösteriyor. Sesli aramanın sunduğu tartışma götürmez pratiklik nedeniyle her geçen gün daha da fazla internet kullanıcısı Google sorgularını sesini kullanarak yapacak ve bunun neticesinde de arama terimleri günden güne daha da kompleks bir yapı kazanacak. Şüphesiz şuan için hala Google sesli aramalarının istenen verimlilikle çalıştığını söylemek mümkün olmasa da, internet kullanıcılarının eğiliminin bu yönde olması sebebiyle Google da sistemini geliştirmeyi sürdürecek. Zaten çoğu insan Google’ın yılda yalnızca birkaç defa algoritma değişimine gittiğini düşünse de, Google’ın kendi açıklamalarına bakıldığında algoritmanın sadece 2012 yılında “600’den fazla kez güncellendiği” görülüyor. Yani bir başka değişle Google farkında olmasak da durmaksızın algoritmasını güncelliyor ve tüm bu güncellemelerin odağında da arama motoru kullanıcılarının alışkanlıkları yer alıyor. Uzun vadeli başarı için doğal bir SEO planı yapmak isteyen herkesin, bütün bu sebeplerden dolayı uzun kuyruklu anahtar kelimelere biraz daha fazla önem vermesi gerekiyor.
Thanks for your comment