TANITIM YAZISI NEDİR?

Ukalaca görünmesin ama bu yazı öyle 100 kelimesi 1 liraya satılanlardan değil ve sizi temin ederim ki her satırını keyifle okuyacaksınız. Tanıtım yazısı yayınlamak mangal gibi yüreğe sahip bir seo taktikleri olmayı gerektirir. (hele ki bu zamanda) Bir ürün veya hizmeti pazarlamak amacıyla ziyaretçilere sunulan içeriklerdir. Teknik, bilgi, sabır ve işine saygı ister. Olmazsa olmazlar arasındadır ve normal şartlar altında asla filtreye falan da sokmaz. Önce şehir efsanelerini karşımıza alıp, tanıtım yazıları hakkında yanlış bilinenleri düzeltmeye çalışalım:
TANITIM YAZISI NEDİR?

TANITIM YAZISI NEDİR?


  • Tanıtım yazıları web sitenize ASLA zarar vermez.
  • Google, tanıtım yazısı yayınladın diye sitelere ceza vermez.
  • Yazıların içeriklerini “optimize etmek” normaldir, sınırlar dahilinde kabul edilebilir.
  • Önemli olan spam’a kaymadan sınırların ne olduğunu öğrenmektir.
  • Sitenizi kesinlikle çok çok güçlendirir, yükselmesine yardımcı olur.
  • Hızlı büyümek için mutlaka yayınlatılmalıdır.
  • Google, satın alıp almamandan çok, benzersizliğe ve kurallara uygunluğa bakar.
Thanks for your comment